Kommentarer til: Corona-fænomenet er økonomisk ude af proportioner https://indblik.dk/corona-faenomenet-er-oekonomisk-ude-af-proportioner/ Vi stiller spørgsmål Sun, 19 Apr 2020 06:07:30 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: steen thomsen https://indblik.dk/corona-faenomenet-er-oekonomisk-ude-af-proportioner/#comment-680 Sun, 19 Apr 2020 06:07:30 +0000 https://indblik.net/?p=6909#comment-680 Uenig!! Der vil dø langt flere, og umuligt fro ældre at gå ud og handle. Næsten alle vil være smittede og millioner vil dø, inden vi får vaccinen. Corona er langt mere smitsom og dødelig end en influenza.

]]>